Keipen Turlag

Velkommen til Keipen Turlag

Keipen Turlag ligg i Bremanger kommune, langt vest ut mot storhavet i Sogn og Fjordane, Vestland fylke.

Her byr vi på turopplevingar frå høgfjell og isbre, til fjære, vakre strender med storhavet rett ut.
Vi skaper aktivitet for dei fleste, med fellesturar sumar og vinter. Eit aktivt Barnas Turlag, aktivitet for UNG, samt drift av 2 DNT ubetjent hytter Knekkevasshytta og Moldahytta, Gapahuk med kanoer Langhuken, dagsturhytte Martinbu og Nødbu på Hornelen Olavsbu-Hornelen.

Våre frivillige er bærebjelken i turlaget og gjær ein god jobb med vedlikehald av hytter, stiar, samt skape aktivitetar for store og små, unge og eldre.

Bli frivillig i Sogn og Fjordane
Bli medlem
Nydelige Trollfjordhytta ligger på grensen mellom Vesterålen og Lofoten. Turen opp til hytta går fra Austpollen innerst i Trollfjorden.
Bli medlem

Vår medlemsforening

DNT Sogn og Fjordane er kontaktpunkt og støttespelar for dei 14 ulike lokallaga i gamle fylket Sogn og Fjordane.

DNT Sogn og Fjordane
DNT der du er